Zimní hry Karlov 2015

Šestého února 2015 se uskutečnily další zimní hry rodinného společenství VeLeBa.

Příjezd nám komplikovalo počasí a zřejmě opilí cestáři, jelikož od obce Dlouhá Loučka byl směr na Rýmařov uzavřen a značky pro objížďku některé zavedly zpět do Šternberka ( Dundee a Radka ). Po druhém průjezdu Šternberkem jsme za obcí Paseka jeli rovně na Sovinec a tam začalo to pravé zimní „peklo“. Foukal silný vítr a některé části cesty byly úplně zaváté a tak to trvalo až do Malé Morávky a Karlova.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ale na konec jsme to zvládli a všichni jsme dojeli do cíle naší cesty v pořádku.

Po ubytování a rychlém obědě jsme se vydali na svah, abychom si pro začátek trochu zabobovali a hlavně abychom se aklimatizovali. Sněhu bylo akorát a všichni jsme si to krásně užili a pěkně si „zablbli“.

Na večer Baty opět domluvil svezení dětí ve sněžné rolbě na svahu za našim penzionem. Majitelé lyžařského areálu Myšák byly velice ochotní a neměli s tím žádný problém a řidič rolby naše ratolesti ochotně povozil. Ti co jeli poprvé na tento zážitek budou určitě dlouho vzpomínat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Druhý den jsme vyrazili na svah za penzionem kde jsme si vyzkoušeli „snowtubing“ – jízda na gumových člunech ve sněhovém korytě. Ze začátku se zdálo, že to děti nebude bavit, ale jak se do toho daly, tak je nebylo možné zastavit a vyzkoušeli jsme si to i my dospělí.

Po obědě jsme šli někteří na lyže, zatím co zbytek vyrazil na sněžné skútry. Pro naše nové členy to byl krásný zážitek, moct řídit sám sněžný skútr… i když jen dětský, ale motor to má skutečný a je to jen zmenšenina „dospělého“ sněžného skútru, ale i tak to nebyla žádná sranda. Já děda Dundee jsem vyrazil se Sárinkou na svah, že ji naučím lyžovat. Místo toho jsem si vyhodil koleno hahaha. Někteří mí kamarádi tvrdí, že je to stářím.

Created with Nokia Smart Cam Created with Nokia Smart Cam

Později odpoledne jsme se vydali na protější svah na konečnou soutěž…. jízda na čemkoliv. Všichni se tohoto projektu zhostili na jedničku. Zapojili jsme se i my „dospěláci“ a náramně jsme se všichni bavili a dokonce dorazil i Jamajský dvojbob. Jako u každé akce se dětem vůbec nechtělo do tepla penzionu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po večeři následovalo rozdílení cen, ohňostroj a závěrečná diskotéka, které se zúčastnil i Jamajský dvojbob který byl i předtím na svahu.

WP_20150207_21_51_39_Pro OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V neděli ráno po snídani jsme se začali balit. Počasí nás ovšem pěkně překvapilo, když začalo chumelit a sněžilo až od Šternberka. To nám ovšem náladu nepokazilo a již se všichni MOC těšíme na další zimní hry. A hlavně my se na vás všechny mooooooooooooc těšíme.